måndag 20 april 2009

Trotsig Kanin & Sockersöta Bloggar.

Varit uppe sedan 10 men fastande med en trotsig kanin.
Eller ja, han blev en för en stund sen *suck*. Skitunge hehe.
Jag misstänker att han har något fläng av tånorsperiod inför
att han ska bli hela ett år snart. Har för mig jag läst något om det.
Han fäller just nu också, vilket gör saken värre för han är tjurig då.

På tal om popcorn så hittade jag två sockersöta bloggar igår :)
Requiem Pour Un Con och Quietland heter dom och jag addade
dom på bloglovin för att följa direkt. Dom är även svenska (kors i taket).
Och som körsbär på toppen av gräddet så har Quietland dessutom en shop !!
Med underbara egentillverkade smycken som jag var tvungen att få ut här.

Att hitta såna här bloggar är som att hitta ett fint fynd på loppis för en guldpeng.
Det gör mig glad och fnittrig. Jag har allt fått till en bra liten blogg-samling :D

Men nu ska jag gå och ta itu med Stampe som hittar på hyss.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: