onsdag 29 april 2009

Motivation stoppas av Lathet.


Det finns saker jag borde göra men inte vill göra, orkar göra.
Det finns saker jag vill göra men absolut inte borde göra.
Det finns saker jag vill göra och faktiskt kan göra utan problem.

Grejen är att jag måste hitta motivation till saker och ting som
händer just nu. Jag har motivation till vad som komma skall men
jag måste ta mig i kragen och lyfta upp mig ur mitt hål jag grävt.
Jag måste sluta vara så jävla lat, rent ut sagt !! Det är problemet.

Nu ska jag ta mitt första steg mot ett liv utan lathet faktiskt.
Jag ska ta på mig min fina röda kappa och gå ner till loppis.
Det är väl en 30-40 min promenad dit ner, sen hem igen också.

Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tjobido, lycka till på loppisen och hoppas det blir en skön promenix! :)

Hoppas du hittar något fynd oxå

Kitten sa...

Wookie: Jag tog bara en promenad :)

Satte mig på en bänk i skogen och knöt rosetter x)