tisdag 26 maj 2009

I'm Okay, For Now.


Jag mår bättre för stunden. Mamma kom på mig att ligga i sängen
medans jag hatade mitt liv som jag skulle hatat om jag hade ett.
Hon ringde och sa till sitt jobb att hon kom senare...Jag bröt ihop.
Så jag har gråtit ut (rejält) i hennes famn, kännt mig som en liten flicka.
Vi pratade lite och kom fram till en liten lösning som kan hjälpa. Jag ska
fixa det senare och visa henne ikväll. Fick även en ansiktsmask som jag
ska unna mig sen, som mamma sa "Ha en må-bra kväll idag."
Jag älskar henne. Så mycket att det inte finns ord för det.

Sitter just nu i hennes munktröja medans jag dricker kaffe och känner
hur en stor tyngd har lyfts ifrån mitt bröst, hade en liten ångestattack.
Efter det ska jag pyssla lite. Senare ska jag till Öppen Hand. Ska bli kul.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: