fredag 29 maj 2009

Lat & Oduglig.


En Blend jag gjorde tidigare idag (klicka för större storlek).

Gud, jag känner mig så oduglig och lat idag. Som majoriteten av tiden.
Men jag ska sy sen så jag får något gjort. Ska även göra en massa massa
annat inom det området. Vågar knappt gå ut på balkongen för så fort
jag går ut så kommer det antingen en geting eller bålgeting haha. Då
får jag panik och springer in med hjärtat i halsgropen...Inte kul inte.

Dock ska jag nog flytta symaskinen ifrån mammas och pappas rum till
mitt andra rum för stunden. För det är lite irriterande att sy med en
mammig kanin efter sig hela tiden xD Det är smått jobbigt också.
Mamma lär inte gilla det men hon ska ju ändå iväg sen till sommarstället
så hon ska ju inte använda den på hela helgen. Då spelar det ju ingen roll.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: