fredag 29 maj 2009

The Obsession is Baaaaack :3


Igår fick jag ett PM på A-U. Det var Amara som var tillbaka :D
Jag har inte hört ifrån henne på ungefär ett år tills igår...
Amara är en tös i Kalifornen som jag har rollspelat med sedan
2004 ungefär. Jag älskar att rollspela med henne, jag blir helt knäpp.

Så vi är igång med två nya. Ett X-men (what else hehe) och sen så
gav vi oss på Heroes också. Så jag satt största delen av natten och
rollspelade med henne, som the good old days. Kan ju säga att jag
känner mig död idag och inte lika pigg som jag gjorde för nåt år sen.
Jag börjar nog bli gammal trots allt. Men trots det var jag uppe tidigt.
Jag kom upp runt 7.00...För att rollspela vidare med henne...HAHA.

Jag är besatt av att rollspela med henne och hon är likadan kan jag säga.
När vi inte är vid datorerna och båda har pengar på mobilen, ja då fortsätter
vi över det. Eller msn om hon är online där på något sätt. It is madness.


Men nog om denna besatthet och vidare till dagen i detta läge...
Föräldrarna åker till sommarstället idag, så får stället för mig själv i helgen.
Vet inte vad jag ska göra idag. Det är underbart fint och varmt utomhus så
kan ju garantera en lång promenad i varje fall. Förutom det...kanske göra
några hårspännen ^^ Har ju fixat superlim så borde hoppa på den delen...

En annan rolig sak som hände igår var att jag hittade Zachary Quinto (Sylar)
på Twitter
x) Hittade även Jensen Ackles & Jared Padalecki.
Dom som spelar Dean och Sam i Supernatural. Jag är nöjd, väldigt nöjd.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: