torsdag 28 maj 2009

Man slår näven i väggen för mindre...


En sak med min pappa jag irriterar mig något enormt på är när
han lovar han ska göra något. Men det slutar alltid med att jag blir
riktigt irriterad, ger honom en hint och han fixar det då (1 år senare).
Eller att jag får be någon annan att hjälpa mig. Det är irriterande.

Som nu. Han har lovat att sätta upp min hatthylla i min lilla hall i kanske
1 år, antagligen mer...Han säger att han behöver en speciell borr, som dom
har på jobbet som han lovat att ta hem i flera månader nu. Har det blivit så?
Nej. Jag får väl be Peter om hjälp, som även äger en sån sorts borr, med det.

Eller som skrivaren. Den svarta bläckpatronen har varit slut sedan januari.
Han lovade att köpa ny typ samma vecka, även en gul som varit konstig sedan
jag installera den och allt (det är sedan november). Har han gjort det? Nej.

Men nog om det, jag är tillräckligt irriterad idag över det och behöver det inte.


Igår så tog jag en långpromenad ut till Pål Ljungs Hage.
Jag lyssnade på Cat Power medans jag gick och kämpade för att inte blåsa omkull. Blåste dock omkull 2 gånger.
Jag köpte ett 6 meter långt blått satinband, även ett vitt på 6 m.
10 kr per rulle. Inte illa, jävligt billigt och de var tjocka på bredden också.
Sen gick jag även in på Karlssons och köpte superlim (även ett pappa-lova moment).

Jag tittade på Peter Pan (otecknade) på kvällen medans jag åt munkar och drack fanta pineapple (så jävla god !!).
Satt och fnissade så fort Captain Hook kom fram.
Han slår Captain Jack Sparrow i mina ögon. Captain James Hook är min Nr 1.

I helgen blir jag ensam igen, föräldarna ska ut till sommarstället och jag blir
kaninvakt åt lilla Stampe. Som vanligt men det gör mig inget. Jag älskar honom.

Share/Save/Bookmark

6 kommentarer:

Unknown sa...

Varför är jag aldrig med när du blåser omkull så jag kan "dokumentera" det. :D

Det är klart då hugger du väl tag i mig så du inte vurpar? :)

Ha det så bra idag stumpan. <33333

Kitten sa...

Wookie: Jag greppar alltid tag i dig istället för att ramla xD

Unknown sa...

Haha jupp jag visste det. :)

Det är bra att ha någon lång att hugga tag i! xD

Kitten sa...

Wookie: Lol, det är bra att ha någon att hugga tag i oavsett längd.

För när jag försöker få stöd ifrån väggar osv så flyger jag in i dom istället HAHA xD

Unknown sa...

LOL!!!!

Flyger in i dom det är inte bra! xD

Kitten är lätt och lagom? :P

Kitten sa...

Wookie: Inte mitt fel att världen vill ha mig död *hmpf*