lördag 23 maj 2009

Men smidigt, Kitten.

Bah, jag har i princip slut på enfärgade satinband märkte jag nyss.
Jag har prickiga band i flera meter men nästan inga enfärgade :(
Och EuroStore stänger 17.00...Dom har enfärgade satinband för 10 kr
för 6 meter vilket är snuskigt billigt. Varför köpte jag inte igår? VARFÖR!!

Jag får helt enkelt stänga in pyssel-ångesten och ta mig dit när jag har tillfälle.
Imorgon om jag hinner, vi får se annars tar jag det på måndag.
Får nöja mig med mina prickiga satinband ikväll helt enkelt. Kanske ska jag
göra några hårspännen...Det lät lockande faktistk nu när jag tänkte på det haha.

Men först ska jag äta. Det blir pasta och köttbullar till middag ikväll.
Mamma och pappa är fortfarande ute i sommarstället, kommer hem imorn.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: