söndag 24 maj 2009

Städning Till Tusen. (kors i taket)


Min webcam som brukade vara modern är nu mera
väldigt dålig efter att bärbara har dom inbyggda...

Idag har jag städat, städat och städat lite till. Trots det är jag fortfarande
inte klar med mitt rum (det är ju faktiskt lite löjligt) men jag har gjort paus
tills imorn då jag ska ta det sista. Det är mest småplock på ytor, bokhyllan.
Däremot så har jag städat ut min garderob och torkat ur den. Jag har fyllt den med byxor, väskor och tofflor (jag hade visst mer än 2 par haha).

Imorgon då? Då ska jag rensa ut bokhyllan, fixa till den och även de andra
ytorna. Mina byrårar (?), fönsterbrädan...
Mitt rum är möblerat så jag har stor golvyta och möblerna följer alla mina väggar. Jag vill möblera om...
Men jag vet inte hur än så det kommer det med när jag vet.

Just nu sitter jag och dricker mitt kvällskaffe. Under tiden det smuttas på så
sitter jag i Ulead VideoStudio 11 där jag redigerar en vlog.
Är dock väldigt rostig i mina skills måste jag erkänna men det blir nog bra.

När mitt kaffe är slut och videon är färdig-redigerad så ska jag göra rosetter.
Jag vill fylla upp ett litet lager innan det läggs upp i min lilla shop jag nyss startat. Gå och titta även om du inte ska köpa för jag älskar min header som jag gjorde (!).
Funtar dock på att byta Neverland till Wonderland i namnet på den...

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: