måndag 25 maj 2009

Post ifrån England. Tuschpennor.


Förlåt att jag ser så ledsen ut på alla nya kort,
det är så jag lever mitt liv nu mera...

Idag har jag gjort mer rosetter. Fått post ifrån England. Varit
ute i det otroligt fina vädret (sommar?) och svängt in på Netto.

Inne på Netto så hittade jag nya tuschpennor för 10 kr. Köpte
även ett paket säkerhetsnålar för 10 kr, för framtida broscher.
Sen unnade jag mig faktiskt en cola för det är så gott med iskall
cola i den underbara värmen. Det enda som slår det är iskall iste.

Så fort jag har ätit (när det nu blir) och har badat så ska jag ta och
svara på brevet jag fick idag. Efter det så ska jag se på film, tror det
blir Alice in Wonderland idag för det är så länge sedan jag såg den.
Skulle ha tittat på den i fredags efter Marie Antoinette men blev inte så.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: