fredag 1 maj 2009

My Castle of Solitude.


Först vill jag bara säga att idag har äntligen X-Men Origins: Wolverine
premiär (även i Sverige som inte är sega for once). Jag är hyper för det.
Så som jag har tjatat om det så borde jag då också uppmärksamma detta.
Jag åker imorn upp till Heron City med min syster och ser den. Vi bestämde
för ett par år sen då man fick höra första rykterna, att vi ska se den tillsammans.


Idag åkte mina föräldrar ut till sommarstället. Så jag har
hela lägenheten helt för mig själv hela helgen *dansar lyckligt*
Så jag ska bara gå runt i myskläder ikväll. Titta på de tre X-men
filmerna i vardagsrummet tillsammans med min bebis Stampe.
Han är med på allt när vi är ensamma hemma, det är soft faktiskt.

På tal om det lilla busfröet är han som sig själv igen efter sin period
av knäpphet som höll i sig 2 dygn. Men nu är han mammas lilla bebis igen.
Han älskar sin nya säng han fick för ett par dagar sedan, han softar stort
i den lilla sängen (perfekt storlek för honom dock). Han verkligen helmyser.

Enda som saknas är solglasögon och en kall drink ;)

Men nu ska jag ut i det fina vädret på en lång promenad för
att sen handla hem mat på väggen hem. Vet inte vad för mat dock...


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: