onsdag 29 april 2009

Stampe i ett Nötskal.

Jag har en fullkomligt normal kanin. Jag lovar.

Han har hållit på sedan igår morse ungefär.
Han boar -> Vilar utmattat -> Äter -> Boar
Igår total ignorera han mig fast han har gullat lite med mig idag.
Däremot så är boandet mycket mer galet än när det där filmades.
Vi har antingen en väldigt gay kanin eller så är det en Stampelina.
Beter sig nämligen som en skendräktig hona just nu...hm...

Vad det än är så älskar jag min Stampe ändå :) Så länge han inte
blir sjuk, skadad eller dålig på annat sätt så får han hålla på så.
För när han vilar är öronen uppe och han ligger så som dom ska
ligga när allt är 100 % bra i hälsan. Han har nog bara vårkänslor.

Och jag kan säga direkt att hans päls är "off"
just nu för han är mitt i att fälla vinterpälsen.
Därför det ser ut som att han har kala fläckar.

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Carita sa...

aw hjärtat, tack så jättemycket! det värmer :* <3
men herregud vilken söt kanin, hihi :'D