fredag 29 maj 2009

Nej, vet ni vad ?


Var till affären förut. Köpte lite lunch till helgen och gott tills sen.
Jag ska äta riskakor med ostsmak, grillchips & dricka fanta pineapple.
Sen när jag satt och åt sjömans gryta, som var på dagens middag-meny
så tänkte jag "Nä. Fan ta det här!!" Jag ska ha en underbart fin helg helt
med mig själv !! Jag tänker inte sitta och gråta en helg till, helvete heller.
Ikväll ska jag rollspela och se på mysiga fina filmer medans jag äter gott.
Imorgon ska jag till Öppen Hand där jag ska fynda återigen, det är lycka.


Sen ska jag hitta en lösning på minst 3 saker som gör min vardag till skit.
Mobilen är avstängd. Kommer vara allmänt inaktiv på communities så
denna helg är min helg, bara min och ingen annan ska komma i dens väg.

Sitter just nu och rollspelar med Amara (chockerande nog haha) så ska
återgå till det och mitt älskade kvällskaffe. Där ni, slå det om ni kan !!
*lipar som en uppsnosig 4-åring*

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: