lördag 30 maj 2009

Rosa med Vita Prickar.


Jag vet ärligt talat inte om jag skelar eller tittar åt sidan o.0 HAHA.

Idag vaknade jag av mig själv runt 8.00, pigg som en lärka trots
att jag inte kom i säng förr än efter 5.00 imorse, ca 5.15 skulle jag tro.
Gick ut på balkongen och blev chockad av den otroliga värmen som fanns.
Jag höll på att dö men på ett skönt sätt haha. Jag var bara inte beredd.

Under tiden jag satt med mitt kaffe och kelsjuk kanin så loggade Amara in
så det blev rollspel på morgonkvisten som det hade varit hela kvällen igår.
Sen natten också, herregud vad vi rollspela xD Kul var det, mysigt också.

Sen så drog jag till Öppen Hand. Trodde inte dom skulle ha öppet eftersom
det är pingstafton (enligt mamma). Men jag chansade och tänkte att jag kunde ta en långpromenad om inte annat. Dom hade däremot öppet och resultatet var ett väldigt tomt Öppen Hand som brukar vara packat av folk.

Detta hittade jag idag bland alla saker;

3 kedjor till smyckes-pyssel. Den i mitten kostade 10 kr & dom andra 5 kr.


Underbara knappar jag var tvungen att ha (!) 2 kr för de blå, samma för röda.


Sen en underbar blus som bilden inte är rättvis. Rosa med vita prickar.
Den kostade 25 kr så jag är väldigt nöjd.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: