måndag 1 juni 2009

And The World Fades Away.


Det gick bra hos pyskologen. Det var behövligt eftersom jag är
mitt i en väldigt djup svacka just nu. Jag hatar det. Jag vill inte.

Missade MTV Movie Awards 2009 inatt. Det är chockande för
jag hade totalt glömt bort det. Annars är jag den som förbereder
mig en vecka (om inte mer) innan det väl är dags...Sitter bänkad
20 min innan utifall det skulle börja nån minut tidigare. Men i år
så...jag vet inte. Det är en tecken på hur dåligt jag verkligen mår.
Och jag gillar det inte kan jag säga er...

Jag får se reprisen helt enkelt. Är faktiskt lite sur på mig själv.

Min psykolog är den enda som vet hur dåligt jag verkligen mår.
Vad jag egentligen tycker och tänker. Vad jag egentligen vill...

Ni har ingen aning om hur illa det är. Även om ni tror ni är medvetna.
Ni vet inte. För ni får inte veta. Jag vill inte att nån mer ska veta för det
skrämmer mig så otroligt mycket hur illa det är. Det är värre än tidigare
episoder av det här. Jag har nått min gräns och det skrämmer mig.
Jag är livrädd just nu för vi hittar ingen lösning heller.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: