måndag 1 juni 2009

Breaking My Silence Down.


Gjordes inatt när jag inte kunde sova. Klicka på den för större stl.

Har varit uppe i ungefär en timme. Ska till psykologen idag så tar
10.35 bussen dit. Vaknade med huvudvärk igen men det har lugnat sig.

Efter psykologen ska jag till Mique. Hittade mitt presentkort på 100 kr
i helgen så ska se om jag kan hitta något kul. Efter det så ska jag nog hem.

Det är ännu varmare ute idag än igår. Det är ju sinnesjukt hur sommaren
helt plötsligt kom. Men jag klagar inte. För första gången i mitt liv har jag
klarat mig undan värmeslag i sommarens början. Det är nog kors i taket.
Kan vara för att jag dricker bättre än förr. Sedan vi skaffade Soda Stream
så häller jag i mig vatten varje dag...Det är bra sägs det och det stämmer.

Men nu ska jag klä på mig sen bär det av, när det är dags vill säga.

Share/Save/Bookmark

6 kommentarer:

Unknown sa...

Lycka till idag hos psykologen stumpan och hoppas du hittar något kul för presentkortet. <33333

Kitten sa...

Wookie: Jag hittade en ny kaffemugg som är ännu större än min förra :3

Unknown sa...

Haha, ja det kan ju vara bra att ha! xD

Hur ofta dricker du upp allt i dina muggar men lämnar en slask i bottnen? :P

Kitten sa...

Wookie: Jag dricker alltid upp mitt kaffe now days.
Jag behöver det för att hålla mig vaken <.<

Unknown sa...

Aha oki, du hade ju så liten mugg innan, så undrar hur stor din nya mugg är i så fall? xD

Kitten sa...

Wookie: Det är liiiiite större bara O.O Typ.