tisdag 30 juni 2009

Glädjeämnen.

För att inte göra bloggen deprimerad så ska jag göra en glädje-lista.
Sidan där folk intresserar sig för mina små kreativa saker. Där folk får mig
att le och fnissa lite glatt. Communites jag är medlem i är underbara.
Ett enda stort hav av inspiration. Jag kan sitta i timmar och surfa runt där
inne, det finns så mycket fint. Jag kanske inte är så aktiv på att ladda upp.
  • Pyssel och Skapande.
Jag är glad jag började pyssla osv igen. Det stimulerar hjärnan på ett annat
sätt än fotografering eller photoshop. Det gör en lugn och glad på ett sött sätt.
  • Bleach.
Gör varje vecka värd att kämpa sig igenom. Varje onsdag är underbar för mig.
Då nya avsnitt finns ute online. Jag blir knasigt glad & hyper av Bleach.
  • Promenader.
Ja, hör & häpna !! Otroligt lata Kitten ser promenader som ett glädjeämne i livet. Gå runt och lyssnar på James Marsters, Regina Spektor, Cat Power...Och inte göra något annat. Eller för att rensa tankarna. För att fotografera lite allmänt. Mycket trevligare nu när sommaren är här också, då inte vädret är för varmt då.



Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

5 kommentarer:

Unknown sa...

Vad bra och duktig du är att du tar upp ett inlägg med glädjeämnen oxå. :)

Visar ändå att du försöker se lite positivt saker fast massa annat inte är på topp. <333333

Kitten sa...

Wookie: Tack :) Jo, jag försöker xD Min pyskolog har berordrat mig att för varje rant-inlägg ska jag skriva ett positivt efter haha

Unknown sa...

Vad bra det! Förstod nästan det. :)

Förresten mina överblivna skattepengar blir runt kvar 4-5000 (efter avdrag för semester utgifter) som ryms i den summan ungefär. Funderar på detta (vill ha hjälp med förslag).
1. Spara pengar som del till ny dator.
2. Kamera liknande ni har.
3. Wii med mariokart och extra handkontroller och ratt, kanske svärd oxå+något spel. :)

Nej du stumpan nu måste jag sluta, ska springa iväg och köpa något att äta och sen är det pokerkväll som gäller! :D

Kitten sa...

Wookie:
1) Det alternativet som kommer bli mest använt.
2) Jättekul och du skulle få en ny hobby ^^ Vilket aldrig är helt fel =)
3) Stor chans det blir stående efter ett kort tag faktiskt.
Ska du köpa konsol så fixa typ Xbox 360 eller PS.

Unknown sa...

Haha jupp det är sant. Nummer 1 kommer bli mest använd. Men vi får se, jag har inte bestämt exakt än. :)