tisdag 30 juni 2009

Att Skapa Ringar Är Kul.


Idag fick jag mina 104 ringstommar. Ja du läste rätt, 104 st...
De är i guld (pläterade, ej riktigt) och går att ändra storleken på.
Hittades på Tradera för 50 kr (frakt inräknat på det) så jag är nöjd hehe.
Så nu kan jag göra ringar till förbannelse hörni gott folk, redan gjort några.



Ska göra fler i sailor-stilen. Har ett par såna kvar.


Gjorde även ett par hårspännen.


Sax örhängerna som gjordes för ett tag sedan.
Ska dock byta krokarna till guld så fort det är köpt...


De första ringarna ska upp i min shop. Så fort jag fixat till nya stället.
Jag beslöt mig för att flytta det till blogg.se för det är bättre inom sånt här.
Blogger är underbart för att föra en "vanlig" blogg dock så det stannar här.

Sailor ringar ska det ju göras mer av men även det ska upp där, hårspännerna med.

Men nu ska jag se på lite film tänkte jag.




Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

Vad duktig du är, de blev ju jätte bra allt. :D