onsdag 1 juli 2009

Svullet vid ögat...?!


Imorse när jag vaknade så var jag svullen vid vänster öga...
Det ser jätte roligt ut men är irriterande för se sjukt ut också.
Lyckades inte få med exakt hur det ser ut på bild, det är mer
svullet än vad det ser ut att vara på bilden ovanför (klicka för större stl)
Höger sida är helt normal så vette fan vad det är o.0
Gör inte ont eller något heller för den delen.
Allergin kanske? Jag vet inte, några ideer gott folk?

Det är rött mitt på också mellan ögonen. Tänkte att det kanske
var en blemma eller något, värme utslag som jag får på ryggen.
Men icke sa nicke, är inte ens svullet där. Bara nere vid ögat...

Det irriterar och förvirrar mig.

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

10 kommentarer:

Unknown sa...

Aww stackars kisse! <3333

Det kan vara en vagel, är en form av inflammation som man kan få vid kanten av ögat.

Det brukar nästan alltid gå över av sig själv. :)

Kitten sa...

Wookie: Jag vet vad en vagel är lol. Och det är inte en vagel <.<

Jag har haft det förr & är inte det minsta som det o.0

Jag ser missbildad ut =( Jag tänker inte gå ut >.<

Unknown sa...

Aha oki inte en vagel?

Det ser lite skumt ut, kanske du har kliat dig massa inatt eller om det är allergi som du säger, har du någon allergimedicin du kan ta och kolla om det försvinner?

Så så stumpan du ser inte missbildad ut, vackra bruna ögon gör ju att man tittar på dom och inte tänker på det! ;)

Kitten sa...

Wookie: Nope, det är inte en vagel O.O Då hade jag vetat vad haha.

Jag har ingen allergimedicin, därför min allergi krånglar så mycket i år.

Det ser värre ut IRL T.T Jag stannar inne idag, hoppas mamma ska till affärn xD

Unknown sa...

Jo precis då hade det varit lätt. :)

Aha aj då, men kan inte du försöka få tag på det? Har inte din mamma allergimedicin?

Aha aj då, du får väl skicka mammsen då eftersom de har lämnat dig utan mat till lunch hemma mellanåt! xD

Kitten sa...

Wookie: Nope, mamma har ingen och jag har frågat henne sedan typ mars efter allergimedicin som hon ska köpa säger hon.
Hon har varit på apoteket 50+ gånger men icke sa nicke.
Så jag har gett upp & skiter i det.

Kaffe-filtren är slut så misstänker det kommer bli affär för henne xD

Unknown sa...

Aha aj då, du får skaffa en kissebebis så hon känner av allergin så hon måste springa och köpa! xD

Aj då inge kaffe då är det kris iaf, då måste hon ju iväg. :)

Kitten sa...

Wookie: Lol, vanlig allergi-medecin ifrån apoteket biter inte på hennes kisse-allergi ;)

Jorå, hon ska iväg sen efter maten ^^

Unknown sa...

Aha aj då, det var ju inte bra! xD

Men du kan få låna Aslan en snabbis får han undersöka och håra av sig lite kanske hon tror det är vanlig allergi så hon måste köpa. :P

Aha vad nice får du ditt kvällskaffe oxå. :)

Mimmi sa...

Usch jag har varit med om liknande! Hela ögonlocket helt svullet! Visade sig vara ett myggbett när vi kom till doktorn.. tack liksom.