fredag 26 juni 2009

It's not even 8am & I'm up, I promise.


God morgon !! Nu tänker ni nog vad fan jag gör uppe som brukar
sova till runt 10-11 på morgonen :O Är ni väldigt chockade, hmmm?

Nej då haha. Jag ska till Norrköping idag med mamma och bussen
går ner till stan kl 8.55 för att sen ta bussen mot Norrköping kl 9.35.
Vi ska med andra ord shoppa !! :D Det har blivit som en mini-tradition.
Vi åker till Stockholm en gång för att shoppa och sen Norrköpping innan det.
Inte samma dag så klart för det har man ju inte tid med, förstår ni väl.

Norrköping är så fint på sommaren (alltid fint där dock) så kameran
följer med. Dock bara min, palla gå runt att bära på kompaktkameran...

Är återigen ännu varmare ute idag. Vi får hoppas jag inte dör av det.
Eftersom jag älskar värmen men värmen hatar mig starkt. It sucks...

Men nu ska jag börja fixa mig så jag inte behöver stressa =)
Hej då !! :D



Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

Omg, jag tänkte är hon verkligen frisk som är vaken så tidigt? xD

Men hade ju glömt bort det där att ni skulle shoppa, då förstår jag du orkade gå upp. :)

Du har iaf hår på huvudet, om jag går ut i solen kommer jag vara illröd på skallen, råkade ut för en rakningsolycka igår när jag skulle bli klippt. :(

Ha så kul i Norrköping iaf! <333