lördag 27 juni 2009

Norrköping. Kitti. Tröttis-Kitten.


Jag hade det mysigt och roligt i Norrköping igår med mamma ^^
Vi slöade runt i värmen i alla affärer. Åt god sen lunch där vi alltid äter.
Provade skor. Testade kläder. Pillade på fina smycken. Leta underkläder.
När vi stod och väntade på bussen hem på stationen så ringde en viss tös :)
Det var Kitti som undrade om jag ville komma över för att fira Jonny lite ^^
Han fyllde nyligen så hon hade gjort världens största smörgåstårta, så god !!

Barnen var glada att se mig. Julia har växt som satan i gatan och pratar på nu.
Glömde tyvärr ta bild på de små busungarna innan dom la sig för natten.
Men det får bli nästa gång så ska ni få se världens finaste barn på denna jord.

Idag är jag dödligt trött och har ont i mina knän. Jag gick nästan hela dagen igår.
Men det är det värt, så jag gnäller inte för mycket idag. Jag slappar bara idag haha.

Hittade två kjolar och två koftor. Jag ska visa, jag lovar !! ^^ Kan ta det gemensamt
med vad jag hittade på Öppen Hand imorse. Kommer senare eller imorn.



Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: