torsdag 23 juli 2009

23 Juli 2009.


Mamma och pappa var hemma en sväng idag. Tankade och lite sånt.
Dom har dock åkt ut till sommarstället igen och kommer hem på söndag.
Det är skönt att "bo" ensam så här länge i sträck kan jag säga er, I love it.

Har inte hänt så mycket idag.
Jag har satt in pengar på kontot. Åkt bil lite grann. Druckit kaffe. Rökt.
Busat med en hel-galen kanin vid namn Stampe. Ätit pizza ifrån igår.

Jag ska snart ta mig ett långt bad, innan jag ska äta middag.
Efter det så blir det film för både mig och Stampe. Han brukar haka på.

Jag är dödligt trött idag också för att vara ärlig.
Jag vill bara gå runt i myskläder och slappa.
Det är exakt vad jag ska göra resten av dagen också.


Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

awwwww bilden <3 du är så söt!