onsdag 22 juli 2009

Pussar & Tussar.


Jag är så trött. Men jag är inte redo att sova än så sitter här
i en stor rosa tröja med en rejält stor huva. Även rosa mysbyxor.

Har precis lagt upp 3 nya auktioner på Tradera, så kolla in dom !! :)


Min dag har mest bestått av det här.
En knäpp kisse som har varit som ett plåster. Massa gulliga pussar.
Lite bus blev det sen också när han hade piggnat till. Men han låg mest
och sov i min famn medans jag satt vid datorn eller tittade på TV.

Efter så käkade jag pizza med Malin och Peter.
Har varit en avslappnande och lugn dag.

Men nu ska jag se nya Bleach som kom ut natten till idag.

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Anonym sa...

hej! jag har nyss skaffat en ny blogg. och just nu behöver jag tips på snygga tatueringar eftersom jag snart ska tatuera mig. sen också om du vet någon bra mobil till ett rimligt pris som jag kan köpa. skriv en kommentar till mig och ha det bra!
puss/ louise ewing.