söndag 19 juli 2009

Magisk Lycka; Take Two.


Hm, har varit ovanligt dött i bloggen va?
Jag har bara inte haft lust och har inte haft lust att pressa inlägg.
Så jag lät det vara ovanligt tyst istället förstår ni ^^

Layouten har blivit slipad på dock. Jag älskar min header.
Den är inte helt klar än tror jag, vill nog fan klämma in mer.
Den ska vara rörig och en massa på. Det som är meningen.
Som ett litet kollage eller något.
Den som kan säga allt som är i den får en puss :O


Mamma och pappa har semester båda två nu så dom är ute
i husvagnen, dom åkte dit igår efter pappa hade kommit hem.
Så jag och Stampe njuter just nu av ensamheten kan jag säga ^^
Jag själv har inte gjort så mycket men ska däremot till Laxne imorn.
Jag och Wookie ska bland annat se Harry Potter på Heron City.
Ser ni, tog inte så lång tid innan det var dags för magisk lycka igen.


Jag har fått 20+ nya followers på Twitter också efter allt HP6 snack x)
Det är nice det faktiskt. En del diskuterar även med mig *fniss*
Dock lite irriterande att jag får frågor jag omöjligt kan svara på.
Får nya varje dag. Både konstiga Twitter-sidor & "vanliga".
Förstår bara inte vad som är så intressant med mina tweets (?).

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: