måndag 20 juli 2009

& she is back in her solitude.


Den väldigt korta semstern i Laxne var underbar.
Inte bara för Harry Potter dosen utan för jag sov ordentligt för
första gången på jag vet inte hur länge. Jag känner mig utvilad.
Jag har alltid sovit som en stock ute i Laxne, det är soft det faktiskt.

Vi gjorde inte så mycket utöver Heron City besöket.
Vi slappade och spelade Age of Mythology, sen sov vi i princip.
Det var skönt att komma bort ifrån hemma ett tag och kul att träffa
Aslan. Har inte träffat kissen på ca 3 månader om inte mer...

Hur var det att se Harry Potter and The Half-Blood Prince igen?
Det var underbart !! Jag älskar den ännu mer nu efter att ha sett den igen.
Eftersom man redan hade sett den så kunde man koncentera sig på annat.
Man uppfattade mer som gjorde vissa scener ännu bättre och starkare.
Man märkte hur otroligt vackert allt är filmat. Hur otroligt känslosamt.

Eftersom jag redan visste nu att Fenrir Greyback var perfekt kunde jag
även koncentrera mig på att inspektera andra karaktärer haha.
Horace Slughorn är perfekt han med. Hans ansiktsuttryck är oslagbara.
Bah ! Det är så mycket åsikter och tankar jag vill dela med mig av men jag
får inte ner det i text ! Så otroligt irriterande när det är så, får göra video ändå.

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

Det var väldigt trevligt att ha dig här oxå. :)

Skönt du kunde sova ut rejält oxå. :)