måndag 27 juli 2009

Paris i mitt rum...

Idag gick jag upp runt 6.00, för Stampe skulle till veterinären
för att få sina klor klippta. Han var en liten stjärna som alltid !!

Sen när vi kom hem tvingade mamma och pappa med mig på biltur.
Det blev Lagerhaus 157, en loppis mitt på landet och en pryl-affär.

Jag fick lite smått & gott...

Världens sötaste pennskrin; 29 kr. Fin tröja med enhörning; 150 kr.

Spets med band; 15 kr. Rutigt band; 10 kr.
Liten söt börst; 10 kr. Underbart eiffeltorn; 25 kr.

Jag är nog mest nöjd över eiffeltornet för jag har letat efter ett sånt
i evigheter som jag vill ha i mitt rum. Det ska stå i mitt fönster och se fint ut.

Jag hittade även ett par nya vita overknee för 10 kr och typ 100 hårnålar för 10 kr.


Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

6 kommentarer:

KAWAiiKAi ~ sa...

så sött pennskrin :D

på din header, L IN MY HEART! 8D

Sofia [gaspedal.blogg.se] sa...

snygg blogg!

Unknown sa...

Jag vill också till Lagerhaus 157 :o Eller jag kanske förväxlar det med ett annat ställe, vart exakt ligger det?
åh söt kudde! :D <3

Sofia sa...

Sv: Oj men gud. Tack så jätte mycket!

emilia sa...

snygg header!

Tina sa...

Åhh, vill också ha ett sånt sött litet eiffeltorn