tisdag 28 juli 2009

Mine, you shall be mine.


Idag har jag beställt 3 av 4 böcker till kurserna jag ska ta i höst.
Måste köpa den sista på Bokia, så får dra dit ner på torsdag.
Jag beställde även Pyssel De Luxe !! En bok jag har velat ha länge.
Och nu är det äntligen snart min !!

Jag har köpt nya skor idag. Som jag inte har tagit bild på än...
Mina favorit och gå skor gick ju sönder förra veckan så jag var tvungen.
Det kom i bra tid tills imorn, då jag ska till Stockholm med syster, mamma & moster.
Jag måste gå upp ca 6.00 imorn, ser inte fram emot den delen.

Jag vill att skolan ska börja nu.


Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

joline sa...

ååh tack vad du är gullig! vad underbart att höra :D lovar att jag ska uppdatera lite bättre än jag gjort de senaste dagarna då :)

Unknown sa...

ohlalaa! den boken ser jättespännande ut! :D

joline sa...

nää djurgården :) brukar du vara i julita?