torsdag 30 juli 2009

Stockholm. Nytt hår. 1 kg Godis.

Jag hade en väldigt trevlig och mysig dag igår, i Stockholm.
Vi gick i affärer, åt god mat, fikade och shoppades gjorde det också.
Jag hittade ett fint linne och en ny bh. That's about it for me.
Jag var dödstrött när vi kom hem så jag tog mig ett bad och sen sov jag.

Mina föräldrar åkte till Helsingfors idag, dom kommer hem på lördag
så jag har stället återigen för mig själv. Lika skönt som alltid så klart !!

Syster-yster ringde en stund efter de hade åkt och beordrade mig om
att ta mig ner till salongen (hon är frisör som ni minns) och jag skutta ner så klart.

Även om jag ser plutt ut på båda bilder är jag väldigt nöjd med färgen !!
Jag är bara allmänt dödstrött idag också efter tre dagar av tidig uppgång
och en massa springande på det. Linnet är det jag köpte i Stockholm hehe.

Efter så åkte vi till godisbron där jag köpte nästan 1 kg godis...till mig själv.
Så jag ska titta på film nu medans jag äter massa godis :)



Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

5 kommentarer:

joline sa...

jaa de påminner om varandra :) har faktiskt landställe i närheten av julita så det händer att jag också åker förbi det! det är såå fint där!

Unknown sa...

Vad fin du blev i håret stumpan. <333

Hoppas du får sova ut rejält inatt då. :)

joline sa...

jaa det är faktiskt väldigt mysigt, är där alltför sällan bara! åh jaa förstår det :)

Sofia sa...

Sv: Åh va bra! Okej då vet jag :0 Men det är det med devote också så, haha

Filibabba sa...

fint! =) godis e gott! :)