lördag 1 augusti 2009

Kitten Style 101

Eftersom många ofta är nyfikna på vad för "stil" jag egentligen har
så tänkte jag göra en snabb liten lista på vad jag älskar inom det.
Vad som får mig att köpa eller fullborda en så kallad outfit.


Mönster, Material & Färger;
Leopard
Zebra/Tiger
Svart
Röd
Marinblå & Kornblå
Lila
Prickigt
Rutigt (på skol-stils sätt)

Detaljer;
Rosetter
Spets
Tyll
Comic-Tryck
Söta tryck (regnbågar, katter, anime-inspirerat...)

Modeller;
Vippiga kjolar
Höga midjor
Tight

Nyckelplagg;
Kjolar
Leggings/Strumpbyxor/Knästrumpor

Tillbehör;
Hår accesoarrer (Spännen, diadem...)
Midjebälten
Rosetter

Köpställen;
New Yorker
H&M
Second Hand
Tradera

Jag har ingen speciell så kallad stil, gott folk.
Jag klär mig i det jag vill och känner för den dagen.
Så det blir med andra ord väldigt blandad & bred stil.

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark