torsdag 27 augusti 2009

Håltimme


Har just nu håltimme, fram tills 14.30 då jag har Samhällskunskap.
Glömde min lunch hemma så jag bestämde mig för att dra hem under tiden,
har ändå inga läxor som ska göras. Det har varit lugnt med det denna vecka.
Dock har vi föredrag nästa torsdag i Svenska A. Är det vanligt första man har.
Man ska med andra ord ta med sig något som är en stor del i sitt liv eller nåt,
berätta om det i ca 5 min för klassen så dom lär känna en bättre. Jag älskar att
ha föredrag. Jag brukar bara ha väldigt svårt att bestämma mig vad jag ska ta.
Några förslag?

Köpte stadskort till bussen idag, 470 kr gick kalaset på. Men man får åka exakt
hur mycket man vill i en månad med det, så det kommer löna sig stort till slut.

Tror faktiskt jag ska pyssla lite innan jag äter lunch, kliar i de små fingrarna.

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

Försov mig med råge idag det var därför vi inte sågs på svenskan :/ Uh.. föredrag. Vet inte vad jag ska snacka om heller haha xD Men vi kommer nog på ngt :D