onsdag 26 augusti 2009

Hej, jag raggar till mig adresser.


Det fortsatte regna nästan hela dagen, rejält också.
Dock sken solen fram lika rejält på vägen hem...brukar vara så, eller hur?
Men jag hade paraply med mig så jag drunknade inte under skurarna :)

Engelskan gick bra, Marie-Lousie (läraren) var lika rolig som alltid "höhö".
Jag diggar henne stenhårt kan jag säga, så otrolig skön stil !!
Efter engelskan så slutade jag för dagen. Jag och Elenor drog runt lite på stan.
Vi var inne på second hand butiken där jag hittade sötaste tjocktröjan för 12.50 kr(!).
Hittade även en lila fin kjol för 40 kr. Efter det så drog vi till Silverbullet där jag
raggade till mig en adress till en sida som visst ska ha riktigt fina tröjor.
Har inte kollat in den än, nya avsnittet av Bleach gick självklart först haha.

Jag måste faktiskt erkänna att jag sitter och saknar Elenor lite på kvällarna.
Speciellt de där kvällarna efter skolan man inte kommer på något alls att göra.
Hör du det, jag saknar dig !! Kom hit :O

Ska käka middag nu och efter det ska jag kolla in sidan med fin fina tröjor (Marvel tryck).

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

4 kommentarer:

nevnarien sa...

sv: har velat göra sånna inlägg men inte vetat om någon varit intresserad ;D haha.. men då vet jag det nu :)

joline sa...

tack finaste du :) ja, det är den, den är så fin! vad fin din nya header är!

mikaela sa...

GILLAR DIN BLOGG!

Unknown sa...

Hörrö du, jag saknar dig också! Vi skulle kunna hänga hos dig efter skolan när som helst egentligen. Vi borde passa på nu innan alla läxor kommer xD Men lets hang out next week! :o

Ladda med Heroes till helgen så skiter jag i att åka till Grönan för Håkan Hellström. Har ändå inte råd haha <3