onsdag 26 augusti 2009

Morn Gott Folk !! ^^


Ni får nöja er med en gammal bild, ifrån foto-session idag :)
Det regnar ute. Det regnar väldigt mycket ute & I'm not liking it.
Jag vill inte gå ut i äckligt höstregn...Men jag måste, har Engelska A sen.
Men hoppas på att det regnar fortfarande när jag har kommit hem.
Då kanske jag får nån av de miljoner saker jag har att göra, gjort !!
Miljoner saker som inte prioteras nu med skolan i livet...konstigt det.

Du har väl inte missat tävlingen som slutar på Fredag?

Sitter och dricker kaffe just nu, har tänkt skriva lite innan jag ska fixa lite.
Börjar 10.15 idag och slutar 11.45. Tar med andra ord 9.55 för borde hinna det.
Hinna till lektionen i tid allstå. Bussen hinner jag garanterat med ju haha.

Kan det sluta regna nu?

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: