tisdag 25 augusti 2009

I am Slytherin.


I am Slytherin,
I am a Malfoy Whore,
I want Fenrir Greyback.
Zee Meow, Zee Meow.

Oj, höll på skriva god morgon som start här haha. Någon som är trött i huvudet?
Bra dag i skolan, båda lektioner gick bra :) På den låååånga håltimme chillade
jag med Elenor, det var så klart väldigt nice som alltid ^^

Efter att jag hade kommit hem käkade jag middag sen sprang jag till Öppen Hand.
Där hittade jag en vit skjorta, en bok om kaniner och lite brevpapper :)
Nej Elenor, det var inte en skjorta till min outfit jag håller på fixar ihop :/

Just nu är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter...Men det är nice faktiskt.
Har bara Engelska A imorgon. Så jag slutar tidigt med andra ord, jäkligt skönt.
Nu ska jag bada. Sen ska jag se på film. Efter det, ja då ska jag sova förstår ni.

Angående Malfoy Whore delen; Det sägs så inom min HP-krets online.
Diggar man Draco Malfoy och Lucius Malfoy = Malfoy Whore.
Vi har grupper till lite allt möjligt när det gäller våra besattheter haha.

P.S. Kommentarerna är igång igen, dock godkänner jag nu alla innan de syns.

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

4 kommentarer:

Unknown sa...

Attans :/ du får ta en titt inne på 2nd hand på Öster imorn om du orkar hänga med mig bort sen efter engelskan :D

Unknown sa...

Du en Slytherine? Nu skojar du va det kan man ju aldrig tänka sig!! xD

Kitten sa...

Elenor: Jo, får göra det :3 Fast dom har inte så mycket karl-kläder där x)

Wallerie sa...

Oh, kanske vore något för mig att leta upp en sån grupp också. Fast den närmaste hp-saken jag har är en t-shirt med trycket "Slytherin" på. På baksidan lät jag skriva "Knowledge is power, power corrupts. Study hard, be evil." ;D