torsdag 20 augusti 2009

Time to Study...


Ni får fästa ögonen på en gammal bild idag, förra året.

Ska springa iväg om ca 15 min till min buss
för börjar skolan 8.30 idag som i tisdags.
Dagen börjar med min första svenska lektion denna termin
efter det kommer en låååång håltimme då jag ska plugga engelska.
Efter den låååånga håltimmen så blir det samhällskunskap igen.

Återigen säger jag; tävlingen kommer upp ikväll.
Syster och Peter var här på middag osv igår så ville vara social med dom
sen när dom hade åkt var det i princip läggdags för en väldigt trött mig hehe.

Ni får ursäkta min otroliga trötthet just nu men det är nu innan jag har vant
mig vid de nya rutinerna med de tidiga morgorna. Det kommer bli bättre snart.
Huvudsaken är väl ändå att jag älskar att plugga för första gången...någonsin :D

Nu ska jag springa vidare, ska fixa med min lunchlåda osv.

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

1 kommentar: