onsdag 19 augusti 2009

Up Early, Rise & Shine


Jag har redan varit uppe sedan 7.00 men, God Morgon !!
Idag har jag bara en lektion kl 10.15-11.45 sedan slutar jag.
Lektionen är Engelska A där vi ska a diagnos-test för att se
vilken nivå mesta delen av klassen ligger på. Vilket tempo vi
kör med i pluggandet bestäms efter dom testen. Lite nervös faktiskt.

Sitter just nu och lyssnar på Lady Gaga medans jag dricker kaffe.
Jag var dödstrött igår så blev till sängs tidigt kan jag säga er.
Nog därför jag är läskigt pigg idag haha. Men det är bara bra.
Har trixat lite med ett projekt jag håller på med denna vecka.
Något nytt jag provar och Elenor är den enda som vet vad *fniss*

Nya tävlingen kommer upp senare, måste bara plugga lite först.
Men ska väl ta och klä på mig osv snart. Min buss går kl 9.55.

Och ni vet väl att om ni är nyfikna på något, inom kreativt eller annat
så är det bara att kommentera att fråga? Jag svarar mer än gärna.
Om jag kan vill säga. Vet ju inte precis vad meningen med livet är ;)


Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

modemix sa...

tack för frågan! men hur menar du egentligen? vad som inspirerat mig till att gilla det eller? hehe trög jag vet ;) puss

filippa sa...

ah, gillar verkligen din header! haha :)

modemix sa...

:) sov gott.