lördag 12 september 2009

3 Superhjälte Outfits.

Eftersom jag är väldigt rastlös idag har jag kokat ihop
3 stycken outfits baserade på kända superhjältar i comics.

Batman
Jag älskar att ha Batman outfits på mig. Det är så myspys.
Färgerna går i svart och gult, även silver vid vissa tillfällen.
Vill man ha smycken osv så tycker jag att nitar passar fint.

Superman
Jag är inget stort fan av Superman men färgerna är underbara.
Hans färger är blått och rött. Kanske en söt vit blus-aktig topp
för att få med Clark Kent i det också. Är ju uppväxt på gård trots allt.
Se upp med smycken osv, låt det gå i neutrala färger om du vill ha det.

Spiderman
Spidermans färger skiljer sig med endast en sak ifrån Superman.
Det är att han har lite svart i det också. Fokusera på svart och rött
och ta blått till smycken osv, blandat med mera svart. Jag personligen
tycker att plastiga och lack accessoarer passar bäst. Vet ej varför.


Man behöver inte alltid tröjor med tryck på för att ha en outfit
relaterad till en karaktär eller ens en film. Bara ens egna fantasi
sätter stopp för en. Det är kul också när folk börjar gissa vad/vem
man är inspierad av hehe. Menar inte att alla borde börja klä sig så.
Men det ger en liten blick in hur min stil utvecklar sig.

Jag tycker man ska klä sig som man vill, i det man trivs bäst i.
Även om vi "udda" får stå ut med mycket skit så tro mig, det är värt det.
Vill du verkligen ångra senare i livet att du inte var den du ville?
Jag menar, vem bestämmer vad som är normalt i slutändan?

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark