lördag 12 september 2009

Alone with My Thoughts.


Sitter och dricker kaffe. Det är tyst. Det är tomt och stilla.
Djuren sover middag så dom gör inget fuffens heller...
Jag brukar gilla det, älska det och längta efter det.
Men idag är det bara tortyr. Jag vill inte sitta här själv.
Jag vill sitta i köket med mamma och skratta.
Eller på balkongen med pappa och prata.

Jag kände redan igår när dom skulle åka hur jag bara skrek
inombords "Nej! Åk inte! Lämna mig inte här!!" men som alltid
så är jag självklart tyst då jag sätter alla andra före än mig själv...
Saken är den, dom hade stannat hemma om jag hade bett dom ju.

Så jag får bita ihop och ja...vad mer? Jag måste lära mig faktiskt.
Man har inte alltid någon man bor med, jag kommer ju flytta till slut.

Ny tävling kommer upp idag, gott folk !! :)

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag skulle åkt ner till dig och hälsat på om jag inte hade behövt vara hemma med Aslan.

Hoppas du kommer på något kul att hitta på, Öppen Hand kanske? :)

Ha det så bra stumpan så hörs vi senare! <3333