fredag 25 september 2009

Aj, mina armveck...

Lucifer's Angel
Nu har jag varit hos farbror doktorn.
Eller ja, jag gick till affärn med mamma när jag kom hem
för jag kände att jag behövde tröst efter allt blod dom snodde haha.
Köpte munkar, chips & cola för ska titta på Australia ikväll.

Fick prata en massa med en läkare. Räkna upp mina miljoner
hälsoproblem jag haft förr. Han misstänkte sköldkörteln först men
eftersom jag blev testad för det för ett par år sedan gemensamt med
min höga ämnesomsättning så är det inte det, väldigt säkert inte.

Så dom snodde mitt blod. Han lyssnade på mitt hjärta som dunkade på
för fullt, det slog lite för snabbt allstå. Då trodde jag att det var
"normalt" så blev lite ställd när han höjde på ögonbrynet åt det haha.

Dom ska kalla mig tillbaka när proverna är klara. Då jag ska få prata
med läkare igen, om fler prover kanske behövs eller om dessa visar något.
Visar dom något väldigt allvarligt (vilket inte är troligt) så ringer dom
direkt och jag kommer att få komma till dom igen på direkten.

Så det är bara att vänta och se nu förstår ni.
Och hoppas dom inte snor mer blod för aj :(

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: