lördag 26 september 2009

Lördag, 26 Sept 2009

Clouds
I wish I was free like the birds
flying high up in the blue sky.

Idag är det en halv-dag tror jag, vilket är skönt.
Jag har inte så mycket obehag men lite grann, fast kan hantera det lilla.

Mamma är hos syrran och klipper sig. Tror dom skulle göra något efter också.
Pappa är i Malmköping (tror jag det var) på någon himla sak han är bjuden på.
Och jag sitter här och lyssnar på James Marsters medans jag dricker kaffe.

Måste plugga idag men för en gångs skull har jag delat upp läxorna som jag har.
För jag brukar göra allt på en gång annars. Eftersom farbror doktor gav mig order
om att varva ner så mycket jag kunde utan att tappa skolan så gör jag det.
Vad är det för mening att betala för vård och inte följa order liksom?

Jag vill städa mitt rum. Men jag har inte ork till att röja upp precis allt på en gång.
Jag är en sån att börjar jag på ett hörn då hyper-röjer jag hela rummet, snabbt.
Men ska försöka lära mig att ta lite i taget idag. Övning ger färdighet, gott folk.

Jag har bestämt mig för att skriva varje dag om hjärt-delen nu mera.
Inte för att uppmärksamma det eller göra någon orolig utan för att jag
vill kunna titta tillbaka på det utifall jag behöver det längre fram.
Så jag kan hålla koll på hur ofta jag får extrem hjärtklappning osv.

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

jojje sa...

Hej du! Vilka fina foton :)
Har du fotat alla dessa med canon powershot Sx10 is?
Jag köpte nämligen en sådan kamera igår, och jag hoppas på att jag ska kunna ta mycket fina bilder med den!