söndag 27 september 2009

Hallå !!


Idag har jag varit hemifrån ganska så mycket.
Gick till loppis först en stund efter jag hade vaknat
sen så drog jag iväg igen, den gången till Ö&B.

Jag har inte kunnat sitta still idag då det enda jag
gör när jag försöker varva ner är att bli orolig och rädd.
Vilket nog kommer att fortsätta tills alla prover är klara & svarade på.
Däremot är det att om jag ska ta fler prover jag är orolig över, inte resultaten.
För vad det än är, allvarligt eller inte, så har jag gått igenom för mycket för att
något sånt ska stoppa mig !! Så ja, jag kommer kämpa igenom det vad som.
Jag klarade pärsen med ämnesomsättningen då jag höll på att hamna i en kista.
Då klarar jag då fan det här också (!) men är nog inget ett piller inte kan fixa.

När jag har suttit och pluggat i köket så har kaninen Stampe och fågeln Kim
hållit mig sällskap hela tiden. Gick bra tills Kim började leka titt tut med Stampe.
Det går inte att undvika att börja skratta ihjäl sig då kan jag säga haha.

Så fort jag satt mig ner idag har hjärtat arbetat på som satan
och jag har mått illa som jag vet inte vad. Tvingade i mig middagen.
Finns inget värre runt mat än att äta när man mår hur illa som helst.
Fick en stor hjärtklappning på bussen på vägen hem också.

Hyrde film igår. Så ska se Watchmen efter att jag har duschat.
Nej, jag har inte sett den än. Får se om jag får ännu en kärlek inom DC,
det enda jag riktigt fastnat för förr inom det är Batman..
.

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

Kisse får se på film när du blir sittande hemma eller något så du får försöka få annat att tänka på fast det kan vara jobbigt. Inte bra om du oroar dig hela tiden du blir stilla sittande.

Men jätte bra du kämpar på stumpan! :D

Till nästa helg kanske du får något som verkligen kan få dig på andra tankar om jag kommer ner då med datorn. :P

Sov så gott inatt och vi hörs imorgon älskling. <333333