söndag 27 september 2009

Watchmen


Okej, är det någon mer än jag som tycker Watchmen
är en jäkligt förvirrande film så det ekar om det?
Det är inget neagtivt. Jag älskar filmen kan jag säga men
gud vad förvirrad man blev haha. Känns som att man var tvungen
att vara ett hardcore Watchmen-fan för att fatta mycket av den.

Dock älskar jag den som sagt. Lite svår att greppa dock så jag ska
se den igen innan jag måste lämna tillbaka den på lördag. Är en sån
film man garanterat måste se mer än en gång för att uppskatta den.
Eller i varje fall förstå. Betyder ju inte att man ändrar åsikt osv.

Och ingen har då informerat mig om att Jeffrey Dean Morgan spelar
The Comedian i Watchmen (!) vilket är smått b för jag är störtkär
i honom sedan han spelade John i Supernatural, och hans roll i P.S I love you.
Tror inte jag riktigt har någon favoritkaraktär...än...men Rorschach
var intressant faktiskt. Jackie Earle Haley som spelar honom i filmen
är han som har tagit rollen som Freddy Krueger i remake av A Nightmare on Elm St.
Så man kan lugnt säga att jag inte är orolig över den saken längre...

Vet ni, filmen var så förvirrande så jag får återkomma med en review.
Däremot kan jag säga att Jon irriterade mig. Ta på dig byxor ditt blåa fan!!
Jag blir inte generad eller något men jag irriterade mig på det xD
Han hade sött rumpa däremot...

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

såg den när den gick på bio, har för mig jag tyckte den var väldigt förvirrande också haha. Och jag ser att vi har samma favoriter i filmen xD jag är inte överraskad hehe ;)