måndag 28 september 2009

Good Mornin' Susnshine

Smoking Lips
God morgon, idag har jag prov i samhäll kl 12.30.
Jag ser inte fram emot det då jag vet att det kommer gå blä.
Men är ändå lika bra att få det gjort så det är ur världen sen.
För det är ändå bara första provet denna termin så betyder inte
att jag failar hela kursen om jag misslyckas med provet faktiskt.

Mår inte så bra just nu. Känner mest för att gå och lägga mig igen.
Jag är yrslig, illamående och känner mig allmänt snurrig i kroppen.
För att göra historen kort; Känns som ett tåg har kört på mig haha.

Efter provet så har jag Svenska A kl 14.15-15.45.
Jag har gjort läxan och hoppas nu att datorerna i skolan tar emot
usb minne då min skrivare har gått sönder. Så min läxa man ska ha
med sig idag måste skrivas ut på något sätt. Får se hur det går xD

Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe :)

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

God morgon stumpan och lycka till på provet idag. :)