måndag 28 september 2009

Slutkörd är ordet


Hej, provet i samhällskunskap gick rent ut sagt åt helvete.
Men det är okej. Faktiskt. Får jag underkänt (vilket jag lär få)
så har jag i varje fall gått dit och försökt. Vilket jag för ett
år sedan inte hade gjort. Jag hade bara struntat i det helt.
Huvudsaken är att man försöker, eller hur?

Gick bra i Svenska A däremot så det är något positivt för dagen.
Är dock förvånansvärt trött just nu. Min hjärna är slutkörd och jag
känner mig redo för att sova tills imorn för att vara ärlig.

Men är ju ett par timmar kvar innan jag kan göra det
och det ska fyllas med kvällsmat. Efter maten ska jag göra det som
jag har kvar att göra i samhällkunskaps läxan tills imorn.
Måste även fixa med lite inom Engelska A.

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

Unknown sa...

Yes har har du gått dit och gjort det och fått underkänt har du iaf försökt. Så stolt över dig att du kämpar på stumpan! <3333

Vad kul svenskan gick bra också. :)

Själv ska jag nog röra mig hemåt snart för jag senste dagarna minst haft problem med en visdomstand. :(

Kitten sa...

Wookie: Jag vet att jag kommer få underkänt haha. Men det är okej :) För första gången i mitt liv typ..konstig känsla med så skön :O


Dude, visdomständer är inget att leka med. Blir det värre eller inte går över så ring så dom får kolla ;)

Unknown sa...

Vad bra det känns så då. :)

Jupp blir så om det blir värre eller inte går över så blir det att kolla upp det. :(