måndag 28 september 2009

God Kväll :)

If I smile and don't believe
Jag har suttit i över 2 timmar med Stampe sovandes i famnen och läst.
Något jag verkade behöva rejält för jag är så avslappnad just nu.
Känner mig helt varm med kärlek och myspys ifrån den lilla kaninen.
Vi vet ju alla att min lilla skitunge är min ögonsten hihi.

Dock är jag just nu hur pigg som helst, lär inte somna än på ett tag.
Vilket är konstigt eftersom jag var dödstrött under förra inlägget...

Jag tänker titta på Heroes kl 23.00.
Har sett alla avsnitt i säsong 3 men går inte att se för mycket haha.
Imorn är det ju nytt avsnitt, säsong 4 av Heroes, som gäller också.
Hurra för det !!

Börjar 8.30 imorn då jag har samhällskunskap fram tills 10.00.
Sen från och med imorn kommer jag ha Engelska A 12.00-15.45.
Med raster där i mellan så klart (!)...
Man kunde om man ville ta en extra lektion i veckan då det är
mindre grupp, så vi är delade kan man väl säga. Jag kände att jag
borde ta chansen och öka mina chanser på bra betyg i ämnet.
Så imorn är det en lång dag men det gör inget ^^

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: