tisdag 29 september 2009

Bra dag. Ja faktiskt !!


Herre gudars vad trött jag är !!
Men på ett sånt där sätt som är skönt utmattad.
Någon som förstår vad jag menar?

Samhällskunskapen gick galant (jag är chockad haha)
och jag hade gjort min läxa fin fint :)
Fick även läxa tills på torsdag men är nästan klar haha.
Engelska A gick galant det med (inte så chockad här haha)
Fick tillbaka provet ifrån fredags, fick VG+ på det !!

Nu väntas det kvällsmat, långt varmt bad och att läsa lite.
Ska ta en lässtund med Stampe som igår för jag sov så bra inatt.
Och jag vet att det beror på det. Efter hur avlsappnad jag blev.

Och ja, får ju inte glömma det viktigaste som händer en tisdag (!)
Se nya Heroes, avsnitt 3 av säsong 4, är ju med på listan också !!

Fick hjärtklappning mitt i genomgången av provet på engelskan.
Trodde jag skulle tuppa av...men ingen märkte något och det fixade sig.
Bra att veta i framtiden. Att jag klarar av att lyssna på läraren när det händer.

Köpte lite nytt till mitt rum idag. Ska visa mitt nya smyckesställ sen
när det står uppe och mina smycken har flyttat dit hehe.

Jag svarar på kommentarer under kaffet på maten lite senare.
Ska nog ta och göra ett FAQ inlägg också...verkar behövas o.0

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

5 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis VG+ är ju jätte bra, kul det går bra i samhälle också. :D

Jupp, bra med djur när man ska koppla av. Jag har sovit som ent stock inatt också, Aslan snarka/spann hela natten bredvid mig så. :P

Hoppas Kitten är hemma på lördag, jag skulle behöva köpa ny höstjacka och någon skjorta eller så. :)

Malin sa...

Ett tips från syster yster: Koffein är en jätte-bov i dramat när det gäller hjärtklappning. Skär ned till 1- max 2 koppar om dagen! *Pussar*

t s u k i i sa...

ååh ja! I <3 HEROES hihi :D avsnitt 3 är snart färdig wohoo, då blire heroes! :D har du hunnit se den ännu? själv har man haft fullt upp med praktik så, inte kul :/

Kitten sa...

Wookie: VG+ är bästa för vi kan inte få MVG haha xD

Jag är nog hemma på lördag ja o.0 Vad annars haha x)

Kitten sa...

Syster-Yster: Jo, jag har märkt det x) Så jag har dragit ner på kaffet älskade syster =) *pussas*