onsdag 2 september 2009

Disney Har Köpt Marvel...


Nej, du har inte fel på synen. Du läste rätt i titeln.
Disney har köpt Marvel (!) och jag vet inte vad jag känner om det.
Antagligen köpte Disney Marvel i hopp om att locka fler killar till fans.
Jag är ganska orolig. Hur tusan ska ett sånt barnsligt företag som Disney
hålla actionfyllda Marvel vid liv?! Inget ont om Disney, jag älskar Disney.
Men Disney är bebis-mat jämfört mot Marvel. Det kan bli stort misslyckande.

För er som inte vet vad Marvel är så säger jag lite saker som "ägs" av dom.
X-men, Spiderman, Fantastic Four, Iron Man, Hulken...Ja, & typ 5000 andra karaktärer.
Om Disney förstör mina älskade då dör någon !! Jag är orolig för tusan :(

För övrigt köpte Disney Marvel för $4bn. Det är mycket pengar gott folk.

Men samtidigt. Litar Mort Handel (president för Marvel) på det...varför inte?

Vi får se !! Disney gör det bäst för sig att inte förstöra något.
Dom som kommer med ifrån Marvels grupp...bäst för er ni har mycket att
säga till något. Då lär det bli prima ballerina det här.

Jag är chockad. Jag stod och stirra med stora ögon och öppen mun under
kulturnyheterna igår. Pappa fnissade lite åt min reaktion haha.

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: