torsdag 3 september 2009

Yo, Today it is time.


God Morgon !!
Idag är det torsdag och det betyder föredrag i Svenska A !! :D
Jag är tokig och ser fram emot att ställa mig framför klassen hehe.

Problemet vad som ska tas med löste sig (tack Wookie) och det som
följer med är Voldemort trollstav, Joker Deluxe Collection figure
och min favorit inom filmer sedan 15 år tillbaka, The Last Unicorn.
Får hoppas inte min lärare blir grinig att jag tar med 3 saker :)
Men tror inte det, han lär tycka det är kul. Hoppas jag haha.
Ska även ha på mig en Slytherin outfi, lite Snape idet också.
Blir nog bra det här =^.^=

Efter Svenska A kan jag åka hem. Vi har eget arbete i Samhäll idag
så jag ska vara hemma resten av dagen och plugga (som igår yo)
Jag tänker gå runt i Hello Kitty pyjamas medans jag pluggar till
provet imorgon. Provet är i Engelska A och det måste gå bra.

Nu måste jag dricka mitt kaffe och fixa mig :)
Ha en bra dag hörni !! ^^

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Unknown sa...

Np darling. <333

Lycka till idag också. Det kommer säkert gå jätte bra :)

Moa - En magisk purt... sa...

Fin bild! Tack för filmtipset också!