onsdag 2 september 2009

Give daddy his glove back princess ♥


Detta var lilla jag igår, en del av mig i varje fall hehe. Ser frisk ut också, smink gör mirakel faktiskt.

Mår bättre än vad jag gjorde igår, då jag kände mig döende.
Febern är nere, i princip borta men jag hostar och snörvlar :(
Det blir nog bra snart. Vi har som tur lugn vecka med lektioner i skolan.
Mest eget arbete. Har föredrag i Svenska A imorn, hoppas min röst lever då.

Jag har kommit in i någon tvistad Freddy Krueger period, var ett tag sedan sist.
Jag funderar på att hyra de filmer jag inte har till helgen, jag har 3 eller 4 av dom.
Så titeln kommer ifrån Freddy precis som igår, han är så underbart elak :D

Jag har fixat upp ett sälj album på Pixbox igen, som in the old days yo.
Mest för att jag återigen är aktiv på Helgon och säljer, blir lättare så.
Även lite nya versioner av smycken och rosetter uppe, som ej finns i bloggen (!)




Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

Vad skönt du känner dig lite bättre idag stumpan, du lät inte så pigg igår nämligen. <3333333

Hoppas du inte var så envis som i vanliga fall och plugga massa igår kväll! xD