tisdag 1 september 2009

Welcome To Prime Time, Bitch


God Morgon !!
Sitter just nu och dricker kaffe medans jag lyssnar på From Hell soundtraket.
Känns lite off idag eftersom det är tisdag. Igår så hade vi eget arbete på
Svenska A så jag var ju hemma på den lektionen, för behövde inte vara i skolan.
Idag har jag Samhällskunskap och Engelska A. Slutar runt 16.00...lång dag.
Imorgon har jag eget arbete i Engelska A så blir plugg-dag hemma igen då, it's off.

Jag mår illa. Har huvudvärk. Hostar och snörvlar. Känns som ett tåg kört på mig.
Men jag biter ihop och släpar mig iväg till skolan för det. Dum i huvudet som jag är.
Har i varje fall plugg att göra på den låååånga håltimmen idag, det är skönt att ha.

Kommer upp en ny tävling ikväll (!) om jag inte blir helt slutkörd av sjukligheten.
Annars kommer den upp imorn så håll utkik vett jag !! :)

Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe. Sen ska jag klä på mig och sminka mig.
Smink behövs idag för jag ser döende ut o.0

Jag tittade på Freddy's Dead, riktiga sista delen av Elm Street filmerna.
Var av den starka titeln haha. Mmmm Freddy Krueger

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: