torsdag 24 september 2009

I Am Alone

E is for Eye
Har kollat upp nummer & tider för bokning hos vårdcentralen.
Så imorn ringer jag till dom för att få mig en läkartid.
Jag hatar att gå till läkare. Kanyler dom använder till blodprov är blä.
Och sen alla absurda frågor dom ställer. Nä usch, men måste göras.

Verkar som jag får rubba detta själv då mamma inte ens var
intresserad ett dugg av varför jag ens vill kontakta läkare.
Orkar inte ens tänka tanken att prata med pappa efter det.
Får se vad det blir av det där. Jag är för ugh för att bry mig just nu.

Var tillbaka på Samhällskunskapen idag. Har bara missat ett prov
som jag ska få ha 12.30 på måndag. Så det är lugnt där nu :)
Jag var fort upp i sadeln igen typ 1 min efter lektionen började.

Har prov i Engelska A imorn som jag sagt tidigare men det är
jag inte det minsta orolig över. Det kommer nog gå galant det provet.

Har dock ton med läxor att göra i helgen.
Skrivuppgift i Svenska A, göra 10 frågor i Samhällskunskapen där svaren
blir typ minst 10 meningar långa (minst). Sen plugga mer till provet då.

Mobilen är avstängd och jag vill vara ifred.
Bara så ni vet.

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: