fredag 25 september 2009

Kramar Till Er

My Darkest Little Fairytale.
God Morgon, har varit uppe över 1 timme men ändå :)
Vill börja med att tacka för allt stöd och alla fina ord jag fått sedan jag
"kom ut" med hjärt-saken. Inte bara här på bloggen utan ett ton andra
ställen. Tack !! Det betyder så mycket och ni gör mig lite modig så där.
Önskar jag kunde greppa tag i er och ge er världens mysigaste kram !!

Jag har bara mitt prov i Engelska A idag sen så slutar jag.
Ska köpa lite tjockare strumpbyxor, då jag bara har 1 par gråa, till hösten.
Tjocka strumpbyxor är en kjol/klännings-tjejs bästa vän (!) Då kan man
ha sånt fint på hösten och vintern också, utan att frysa ihjäl på köpet haha.
Efter det är fixat så ska jag hem. Ringa farbror doktorn med panik i rösten.
Eller ja, boka tid så jag får komma till farbror doktorn.

Känns dock mycket lättare nu med allt stöd jag fått senaste dygnet.
Återigen, tack så mycket !!

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hoppas jag hjälpte till något stumpan, i så fall så det inge fara, finns här för dig. :)

Hör av mig ikväll och hör hur det går. Ha en så bra dag stumpan. <33333

Kitten sa...

Wookie: Du är den som hjälper till mest <3 Jag är inte lika livrädd med vetskapen om att du finns där.

Unknown sa...

Aww, så lite så stumpan, självklart hjälper jag till, saknar ord för hur mycket du betyder för mig! <333333

Kitten sa...

Wookie: Ja, men jag saknar mer ord än dig faktiskt :O För jag måste vara värst :) <333